Haria Penang Haria

Salam,

Memandangkan pc masih belum ok...tak dapat nak edit gambar untuk dikongsikan jadi saya sharekan sikit lagu yang dicipta diatas bangunnya Skuad Harimau Kumbang, Skuad bola sepak Negeri Pulau Pinang yang dah lama mati dan terkubur...harapan saya ia terus bangun dan menyerlah untuk tahun ini dan tahun-tahun seterusnya....Yang bestnya dalam bahasa Penang yang saya pon secara rasmi jarang-jarang dah guna macam perkataan di bawah ni.....tapi masih ada yang menggunakannya.....

Rancak = sempoi
Cheq = saya
Hingaq = bising
Sembang Lebat = cakap kosong




-arzmohdhaniffa-

Comments

  1. hani datang sini..go pahang..go pahang!! opss..salah tempat pulak..cabuttt!! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ok ja....saya bukan fanatik bola sgt...cuma bila bola negeri makin naik dan aktif semangat lah sikit...apapon kemajuan bola negeri masing2 bakal memberi sumbangan pada bola negara....
      #majulahsukanuntuknegara

      terima kasih sudi melawat ya

      Delete
  2. takde shoutbox.. singgah dekat box komen je lah.. hehe..Well, i love photography 2... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akan dipertimbangkan shoutbox....
      insyaallah will update soon....dtg lah selalu ya :)

      Delete
  3. Orang Penang suka sebut sempoiiii, kan?
    Klakar lah. Hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih