Aku Blogger dan Hasrul Hassan | Giveaway RM 50

Hasrul Hassan, Arzmoha, Giveaway
Aku Blogger dan Hasrul Hassan Giveaway RM50
Salam, 8:35pm baru berkesempatan join segemen ini dari blogger yang banyak memberi panduan dan tips serta otai. Banyak ilmu yang boleh disedut di blog ini Incik HH. Pilihan ditangan anda mahu atau tidak sahaja.

Gambar
Gambar diatas menggunakan sedikit sentuhan Incik Photoshop yang menggabungkan dua profile blog HH dan saya disebabkan tak pernah bergambar dengan HH mana tidaknya saya masih baru dalam bidang ini.

Apapun kepada semua kawan blogger jangan lepaskan peluang masih ada masa jom join bagi menambah kenalan. Jumpa lagi

Comments

  1. Gud luck arz, bgsnya idea awk.

    ReplyDelete
  2. Wah nice pic ...
    Balas kunjungan dari segmen yg sama ..
    Good Luck ..
    DONE FOLLOW SINI ..

    ReplyDelete
  3. Wah gambar otai..nway good luck ya...

    ReplyDelete
  4. good luck!

    done follow sini. #50. :)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kepada yang sudi mengunjungi saya....saya bls juga BB tak brapa puas...bila dah online sy akan terjah semua. TQ selamat bersegmen (bercuti ke pantai timur)

    ReplyDelete
  6. Good luck. Pandai edit ^__^
    http://www.blogieta.com/2014/04/aku-blogger-dan-hasrul-hassan.html

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.. semoga berjaya dan murah rezeki ya. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum sheila datang blogwalking daripada blog kak mia liana http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

      Delete
    2. sheila datang singgah follow sini~~~

      Delete
  8. good luck ya....

    thanks sudi join segmen nak url #3, senarai blog ada di http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

    ReplyDelete
  9. Selamat bergiveaway . All the best!

    ReplyDelete
  10. gud lcuk.. tq singgah blog Alycia ;)

    ReplyDelete
  11. Salam Encik,

    terima kasih add saya dalam google+

    ReplyDelete
  12. Salam ukhwah..jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Segmen Nak URL Blog #3 Mialiana.com..membalas kunjungan anda juga.. salam perkenalan, salam ceria dari MyCherita

    ReplyDelete
  13. good luck..memang benar blog HH dan mia liana antara sifu yang banyak mengajar ilmu2 blogger kepada ana jua..singgah sini ptg rabu..:)

    ReplyDelete
  14. macam ade iras la..hihi.. gud luck! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Tinggalkan Komen dan Pendapat serta kritikan anda. Terima Kasih